Followers

Monday, January 12, 2009

Tahniah Jue!!!!

Buat teman blog aku Julia Esqalia...
Tadi aku dapat berita yg e-novel dia Kerana Sakura akan ke versi cetak
Aku tumpang gembira sangat-sangat. Baru akhir tahun dulu aku YM dengan Jue and
kitaorg bincang pasal nak hantar manuskrip kat mana-mana Pub. Company.
Siap pasang niat lagi tu. Siapa berjaya kena belanja.
Tup...tup hari ni aku baca announcement kat blog dia…Kerna Sakura akan ke versi cetak. Menjerit aku sebab happy dengar berita tu sampai orang kat ofice pandang aku semacam je.
Tak kisahlah kalau diaorang ingat aku kureng waras ke apa. Aku cuma tumpang happy sebab one of my friend dah berjaya capai matlamat dia. To Jue, CONGRATULATIONS! Hopefully semuanya akan success. As for me, aku akan jadikan perkara ni pendorong semangat aku nak habiskan cerita aku. Aku taklah bercadang nak publish pun. Sekadar nak berkongsi aje.
Chaiyokk..chaiyokk..chaiyokk..
P/S: Jue, jangan lupa belanja tau..heheheheh

2 comments:

  1. kikiki...thanks farah hepi for me...terharunya...huhu..aritu kat opis pun jue jerit gak..semua org tengok...bila dorg tanya jue sengih2 jer..x ckpla kenapa..skrg dorg tgh fikir Jue dapat keje baru...hahaha...takpela suprise..dah ada dpn mata nnti baru jelaskan kesalahtafsiran dorg tu..hehe.
    Belanja no problem...tapi sape nk jadi kepala nk wat perjumpaa bersejarah antara kita2 ni?hehe..lantik ari la..dia senyap jer tu..kasi dia makin busy sket..hehe..cikgu dua org tu busy tul lani..hehe.

    ReplyDelete
  2. Hehehe...saya suka tengok kalau kawan2 ni dapat capai impian/hajat diaorg. Kadang2 tu saya yg excited lebih. Hehehe..memang perangai dari dulu macamni Jue. Hmmm..Ari ni memang sibuk kot la ni. Memang tak nampak2 dia langsung. Kat blog nita pun tak nampak. Kena plan betul2 perjumpaan ni. Almaklumlah, yang dua orang cikgu tu jauh dari sini. Sorang kat JB, sorang lagi kat T'ganu. Kita ni senanglah. Sorang kat selayang,sorang kat shah alam. Dekat sangat! hehehe

    ReplyDelete