Followers

Wednesday, January 28, 2009

It's here again....hehehe

Aku ni jenis yang buat apa-apa pun ikut musim. Last 3 months musim aku gila baca novel. Habis semua novel yang aku rasa menarik aku beli dan baca. Bila dah tak ade novel lagi nak baca, aku ulang balik baca novel-novel lama aku. Bila musim baca novel datang, memang aku tak pandang benda lain yang tak ada kena mengena dengan novel la. TV kat dalam bilik tu pun dekat tiga bulan la aku tak on. Satu kebaikanya, duit elektrik memang save.hehehe... Antara novel-novel yang aku baca dan ulang baca, Bunga Syurga (aku gile Riffki balik!) & Dedalu Dihati by Anita Aruszi; Jauh, Kau Untukku, Adam dan Hawa & Sehangat Asmara by Aisya Sofea, Cinta Pertama by Norhayati Ibrahim, Bicara Hati by Damya Hanna, Twilight, Eclipse, New Moon & Breaking Dawn b y Stephenie Meyer, One Silent Night & Acheron by Sherrilyn Kenyon, Paradise, Perfect, Something Wonderfull by Judith McNaught.
Naik aje tahun baru, musim yang dah lama tak muncul ni, datang balik. Musim aku gile tgk dvd/vcd. Hehehehe...Musim yang ni kalau datang, mak aku mesti bising sebab bil elektrik akan naik sedikit. Tapi setakat bising je la sebab akhirnya aku juga yang bayar bil tu nanti. La ni, aku tengah gile tgk dvd and vcd cerita Inggeris, Korea, Japanese and Taiwan drama. Aku baru je habis ulang tengok One Tree Hill Season 1 and 2. Nak tunggu khabar berita dari Ms. Jue tentang DVD OTH S3 & S4. Ade ke box set tu kat Kelana Jaya? Hari Isnin lepas aku beli lagi DVD/VCD cerita Jepun and Korea. Sekarang yang dalam waiting list untuk ditonton are Ikemen Paradise Special, Il Jimae (tak sabar nak tengok Lee Jun Ki), 3 daddys and 1 mom, On Air (sebab aku gilekan Park Yong Ha je aku beli DVD ni) dan Hana Yori Dango Special. Semalam aku baru selesai tengok Ikemen Paradise a.k.a HanaKimi. Walaupun cerita ni dah ada sejak tahun lepas, tapi disebabkan masa dvd ni keluar dulu musim tengok DVD/VCD aku belum datang, aku tak hiraukan pun. Hehehe..comel sangat cerita ni. Aku rasa lagi best versi Jepun ni dari versi Taiwan dulu. Versi Jepun ni close to the manga. Dan aku sangat suka Toma Ikuta!!!!

Toma no koto ga suki!!
Malam ni nak sambung tengok Ikemen Paradise Special pula. Maknanya malam ni aku akan terperap dalam bilik lagi la.

No comments:

Post a Comment