Followers

Friday, January 16, 2009

Tag

Hehehe..aku tak reti sebenarnya benda2 tag ni. tapi disebabkan Jue dan men'tag' aku, aku cuba-cuba lah..

Do you think you are hot?
Yes. Sebab air-cond kat office aku rosak plak hari ni. Memang tgh hot! :P

2. Upload your favourite picture of you...



3. Why do you like that picture?
Aku sangat suka Chad Micheal Murray! Ini gambar wallpaper komputer aku kat rumah. Kalau tengah geram-geram or tengah marah tu, gambar dia ni lah yang aku tengok. Dia ni bagi aku tak hensem manapun tapi sangat menarik untuk dipandang. Hendaknya kalau die senyum! Aduh!!!! Sejuk hati dibuatnya. Nasib baik org putih, kalau org kita dah aku suruh mak aku ushakan untuk aku..hehehehe (angan2 kena ada...)


4. When was the last time you ate pizza?
Hmm...rasanye sebelum puasa tahun lepas. Aku dapat kupon Domino's Pizza. Disebabkan masa tu aku ke Giant Batu Caves and kat situ kebelutan ade Domino, aku pun pergilah beli. Half price je. Kalau tak, tak kuasa aku!

5. The last song you listened to?
Nak kata last tak jugak sebab sekarang pun aku tengah dengar lagi lagu ni. Gavin DeGraw 'I don't want to be'. Sebenarnya dah lama gak tak dengar lagu ni w/pun memang dah lama ada dalam ipod aku. Tapi sejak dua menjak ni rajin pula marathon tengok One Tree Hill, jadi terjatuh hati semula kat lagu ni...

6. What are you doing right now besides this?
Aku tengah mencuri masa menyambung cerita aku. Adeh!!! Idea tak muncul!!!!!!!

7. What name would you prefer besides this?
1. Anita Aruszi
2. Julia Esqalia
3. Brandon Lee
4. Joe a.k.a Dilla Aziz
5. Isabella Marie Swan

8. Who is no. 1?
Penulis kegemaran aku yang kini menjadi seorang rakan cyber aku. Aku suka cara penulisan anita aruszi sebab sangat besahaja. cerita2 dia simple dan tak memeningkan kepala. memang bahan yang aku sangat suka sebab kalau dah seharian duduk kat office aku ni dah melayan kerenah kerja aku yang tiap-tiap hari buat aku tertekan, aku memang nak membaca buku yang boleh buat aku happy! Salah satu buku yang buat aku happy ialah Bunga Syurga. Masuk ni dah nak dekat 5 kali aku baca sampai mak aku perli, 'kalau kau boleh khatam Quran macam kau khatam novel pun bagus kan?' heheheh..malu seh!!! Tapi 3 kali tu dah kira pencapain yang bagus lah kan Mak? Cita-cita aku nak jadi macam dia. Menulis supaya boleh buat orang gembira. Apa2 pun aku nak ucapkan terima kasih banyak2 kat Anita Aruszi kerana karya-karya dia banyak menggembirakan aku. Yang buat aku kurang gembira, penerbit dia. Aduh!! Cepatlah publish buku Cik Nita ye....

9. No. 3 is having relationship with?
Heheheh.. Brandon Lee adalah bestfriend aku yang aku kenal time belajar dulu. Dia adalah seorang teman yang baik dan nakal. Selalu buat aku gelak dan selalu juga buat aku marah. Aku suka kawan dengan dia ni sebab dia ni tak banyak songeh. Kepala otak memang sempoi! Dan satu lagi dia ni je yang selalu available kalau aku nak cari kawan tengok wayang. Hehehehe..Brandon, thank you so much sebab teman saya tengok Twilight sebanyak 9 kali. hehehe (7 dari 9 kali aku pergi tengok tu adalah hasil belanjaan si Brandon ni..macamanlah aku tak sayang kat apek ni! hehehe)

10. Say something about no. 5.
Isabella Marie Swan adalah watak dalam Twilight series hasil tulisan Stephenie Meyer. Aku nak jadi dia sebab Edward Cullen sayang sangat..sangat..sangat..sangat..sangat..kat dia. Hehehehe...

11. How about no. 4?
Kawan baik aku sejak sekolah rendah. Seorang yang outspoken. Kadang-kadang aku wish aku boleh jadi macam dia. Tapi hati aku ni memang tak pandai nak sakitkan hati orang w/pun kadang2 orang tu memang patut disakitkan. Aku pun tak tahu macaman si Joe ni boleh jadi bestfriend aku sebab kalau tengok perangai kitaorang memang macam langit ngan bumi. Dia ni cepat panas, aku ni tak suka nak kecoh2. Dia suka sound orang, aku suka buat tak tahu je. Hmmm..aku rasa mungkin sebab aku tu lah kot kitaorang boleh ngam sebab aku je yang boleh tahan dengan perangai dia ni. Sound lah aku macamana pun, aku masuk telinga kanan, keluar telinga kiri sebab aku tau, deep down inside, she have a very kind heart...

12. Who is no. 2?
Rakan bolg aku yang aku kenal masa aku berkunjung ke 'rumah' Anita. Sekarang ni dah jadi member YM aku. Mula-mula tu segan gak nak tegur dia ni tapi lama2 tengok dia ni jenis yang sekepala ngan aku, aku pun beranikan diri berkunjung ke 'rumah' dia. Heheheh nasib baik dijemput masuk. Jue ni suka cerita2 fantasi. Memang type aku lah. Aku sangat suka cerita Puteri Karla dia. Btw, jue, kenapa tukar gambar si putera tu. Dulu dah sesuai sangatlah si Chad Micheal Murray tu..huhuhu.. Sekarang ni aku tengah menanti cerita Sakura jue dalam versi cetak. Eeee..tak sabarnya! Lagi satu, aku suka dengan nama dia, JULIA ESQALIA. Nak tanya , nama tu nama betul ke jue?
Untuk jue, sabarlah menanti cerita saya tu ye. Kepala otak ni tengah blank..hehehe

1 comment:

  1. farahhh...name tu bukan nama betul..hehe..yg betul kat novel nanti. Sbb penebit nk guna nama betul..

    Julia = zuliana(nama betul..) jadi J sbb kat umah adik beradik semua bmula dari 'Zu'..tu y tukar ke J..kiki..dtambah ngn kwn ada nama ZU..tu yg jadi JU..hehe

    Esqa = iskandar..Mr president nyer nama..haha.Tetiba jer rasa nk ubah I ke E..

    lia/lea = nama jue yg kat belakang tu..

    hahaha..itulah sejarahnyer..

    ReplyDelete