Followers

Tuesday, February 2, 2010

Paintball

 
pic source : Shaz's FB

Paintball. Salah satu cara nak hilangkan stress. Sesiapa yang berminat nak sertai, boleh hubungi saya. Sesiapa saja boleh sertai. Heheh...saya akan sertai. Kurang-kurang boleh jugak keluarkan peluh dan mengurangkan jumlah kilogram badan yang agak bertambah sejak kebelakangan ni. Aktiviti adalah hasil usaha kawan saya, Shazlina yang semenjak dua menjak ni gilakan permainan paintball. Katanya, ia sangat bagus nak untuk hilangkan tekanan. Maklumat tentang aktiviti riadah ni seperti berikut:-

Tarikh: 21.2.2010
Waktu: 10.00 am - 4.00 pm
Lokasi: Putra Paintball Park

Package B : RM75 per person (300 paintballs)
+ RM6 (Lunch Set)
Package includes:
* rental of Tippmann Custom 98 paintball marker
* barrel sock & loader
* safety mask
* body & neck protector
* unlimited CO2 gas (20oz. canister)
* team arm band
* field fee
* referee & crew fees

4 comments:

  1. hey hey hey..
    saya juga mahu join tapi sejak ada cucu cicit nih masa jadi terhad..

    ReplyDelete
  2. bez nyer... tingin nak main gak...

    ReplyDelete
  3. chacha - marilah...first time aku nak join nih

    kaseh - jom dik...meriah klu ramai ni

    ReplyDelete