Followers

Google+ Followers

Tuesday, March 3, 2009

5 Filem Romantik

Kena tag dengan Jue rupenye..So, inilah filem-filem romantik yang aku sangat suka (romantik kat akulah, kat orang lain tak tau la pula..hehehe)

Twilight...Sangat-sangat suka...siapalah yang tak jatuh cinta dengan Edward Cullen ni...

Painted Skin...romantik sebab hero dia sayang sangat kat isteri dia walaupun ada perempuan lain menggoda...

The Last of Mohicans...Cerita yang sangat best and mengujakan..Aku suka dengar skor musiknya...

Legends of The Fall...Brad Pitt heronya, mestilah best kan? :P

Romeo + Juliet...Aku suke sangat ngan cite ni..Lagu dia pun best..Maklumlah masa tu zaman sekolah lagi so kiranya Leonardo ni memang pelakon pujaan lah..:P