Followers

Friday, July 31, 2009

Salam

Salam buat semua yang mengunjungi blog ini. Maaf kerana sunyi dari memasukkan entri baik di sini atau di Blog Kasih Ilham. Seperti yang diketahui (bagi mereka yang rajin membaca chat box) saya berada di kampung sepanjang minggu lepas (terima kasih Cik Jue kerana menjadi orang perantaraan. Nanti bila kita jumpa lagi, saya belanja spaghetti carbonara eh? ^_^)
Buat pengetahuan semua, keadaan kesihatan orang tua saya tidak begitu memuaskan buat masa ini. Dan kalian tentu maklum, kurang dari 7 hari lagi adik saya akan melangsungkan majlis perkahwinannya. Jadi masa dan perhatian saya harus ditumpukan 110% kepada perkara-perkara ini lebih-lebih lagi bila ‘tanggungjawab’ yang dipikul oleh orang tua saya telah dipindahkan ke bahu aku.
Buat sementara waktu ini saya akan ‘perlahankan’ seketika dunia blogging ini. Kena pakai gear rendah..heheh..Ada perkara yang lebih memerlukan perhatian saya buat masa ini. Keutamaan saya sekarang ini adalah kesihatan mak. Dengan keadaan fikiran saya yang agak sarat ketika ini, saya tak mampu menumpukan sepenuh perhatian kepada penulisan. Saya akan masuk ke sini bila ada kesempatan tetapi untuk memasukkan entri baru mungkin tidak selalu. Jadi bagi yang sering membaca Kasih Ilham, entrinya akan lambat dari biasa. Maaf, ya. Insya-Allah, selepas majlis adik saya selesai dan kesihatan mak beransur pulih, saya akan aktif semula... ^_^
Kepada semua yang mengambil berat, terima kasih saya ucapkan.

3 comments:

  1. Spaghetti carbonara william ker??hahahah...

    Semoga semua berjalan dengan lancar...dan semoga mak farah kembali sihat.

    ReplyDelete
  2. ooo balik kampung tak nak ajak orang ek..

    ada kenduri ek farah? baguslah membantu apa-apa yang patut. tentu mak ayah farah gembira anak dia ada utk membantu mana-mana yg patut. Berbakti pada orang tua harus diuatamakn dulu..

    ReplyDelete
  3. Jue - hehehe...mestilah kat William. Dari hari tu tak dapat-dapat pergi lagi tau...

    Anita - hehehe..balik kampung emergency la nita. tak sempat bagitau sape-sape pun. alhamdulillah, semua persiapan utk kenduri hujung minggu ni berjalan lancar w/pun lelah saya dibuatnya. heheh, bukan lelah dengan kerja. tapi dengan perangai orang yang macam-macam ragam...

    ReplyDelete