Followers

Wednesday, December 10, 2008

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Selamat Hari Raya Aidil Adha aku ucapkan untuk semua pengunjung blog ni. Sorry, tak dapat nak tulis panjang-panjang sebab internet connection kat kampung ni teramatlah slow. Aku naik bosan tunggu page ni loading. Hehehe.. Raya tahun ni amatlah 'seronok' buat aku sebab first time dalam hidup aku dapat rasa keadaan banjir! Walaupun tak naik sampai atas rumah (sebab rumah arwah tok and nenek aku kat atas bukit) tapi aku merasa jugaklah meredah banjir masa nak ke masjid sembahyang raya tu ari. Memang sengsara. Barulah aku faham perasaan orang-orang kat pantai timur bila tiba musim banjir. Buat adik-adik tu, janganlah main air kat luar rumah. Bahaya. Seronok memang seronok tapi fikirlah perasaan mak ayah kalau apa-apa jadi kat kita. Okaylah..need to go..nak kena kacau rendang..Selamat Hari Raya Korban semua...Semoga aidil adha kali ni memberi seribu keberkatan untuk kita semua..assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment