Followers

Wednesday, December 24, 2008

Cuti-cuti Malaysia - Port Dickson


Yeay!! Secara rasminya aku akan start bercuti. Mulai esok 25.12.2008 hinggalah 4.1.2009 aku akan tinggalkan kejap dunia blog ni dan bercuti-cuti Malaysia dengan family aku. Destinasi tahun ni? Tak jauh mana pun. Setakat Port Dickson je. Tapi kira okaylah jugak sebab tahun ni percutian keluarga kitaorang melibatkan semua orang termasuk aunties and uncles aku. Kiranya ramailah yang akan berkapung di Ocean View resort tu nanti. Penuhlah apartment kat situ. Nampak gaya kena tidur berhimpit-himpitlah. Tak kisahlah kan, janji happy. Kitaorang plan nak buat barbeque nanti. Insya-allah, 29hb petang tu semua orang dah adalah kat PD. Hari Isnin petang aku akan bertolak ke PD. Eeee..tak sabarnya nak tengok laut. Aku memang suka sangat laut and pantai ni. Kalau boleh nak buat rumah tepi pantai. Hehehe..kiranya aku ni jenis yang tak takut di lambung ombak lah. :P.
Cuti kali ni aku memang nak enjoy habis-habisan. Nak rehat cukup-cukup sebab rasa penat sangat. Hal lain aku nak ketepikan dulu. Oh ye, hard disk komputer aku yang kena serang dek virus (atas kelemahan sendiri..huhuhu..) tak dapat nak diselamatkan. Jadi aku kena start from scrath balik lah cerita aku tu. Minta maaf banyak2 kat anita, jue and ari sebab terpaksa buat korang menanti lagi. Aku akan sambung balik operasi mengarang tu bila balik cuti nanti. Tapi tengoklah, kalau-kalau percutian kat PD tu bagi aku inspirasi nak menulis.
Dikesempatan ini aku juga nak ucapkan selamat tahun baru 1430H buat semua. Semoga tahu baru ni akan bawa seribu rahmat buat kita semua. Semoga apa sahaja yang kita azam kan akan menjadi tahun ni. Insya-allah.. Salam tahun baru semua...

No comments:

Post a Comment