Followers

Wednesday, June 24, 2015

LIMITED EDITION : DIA YANG TERPILIH

7Ramadan1436

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, saya diberi kesempatan untuk turut serta dalam Limited Edition: Dia Yang Terpilih bersama penulis-penulis yang lain. Kompilasi ini terdiri daripada cerita-cerita pendek dah cerita pendek dari saya bertajuk Untuk Pencinta Cinta. A light and easy read.

Jadi kepada sesiapa yang berminat nak beli, order sedang dibuka hingga 28.6.2015. Boleh cari ejen dan admin IKP di Facebook. Atau boleh email terus pada saya.

Salam ramadan dari saya...

xx
FH
×××××
Teaser : UNTUK PENCINTA CINTA

“Assalamualaikum…”

“Waalaikumsalam…”

“Kenapa tak balas?”

“Aaa…saya…saya  nak  pergi  terawih.”  Alma rasa  nak  gigit  lidah  sendiri.  Ada  kaitankah  jawapan  dia tu?

"Ok.  Saya  pun  nak  pergi  ni.  Tapi  sebelum  tu, dengar apa saya nak cakap ni.”

“Cakap apa?”

“I  meant  what  I  said.  I  don‟t  want  to  be  your friend anymore.”

No comments:

Post a Comment