Followers

Monday, August 17, 2009

Salam Ramadhan


Kurang dari enam hari lagi, insya-allah kita semua bakal bertemu dengan Ramadhan. Pejam celik rasanya baru kelmarin kita berpuasa. Cepat betul masa berlalu, kan? Apa pun saya nak mengambil kesempatan ini mengucapkan salam Ramadhan buat semua terumatanya Anita, Jue, Kak Zara, Liza, Nazirah, Bro Khar, Kak Noorul, Putri Lily, Kash, Ani, Chacha dan semua pengunjung 'senyap' blog ini. Semoga Ramadhan kali ini diberikan peluang pada kita untuk memperbanyakkan amal dan ibadat dan mengurangkan kemungkaran (peringatan untuk diri sendiri ni :P) . Semoga Ramadhan kali ini memberi seribu keberkatan kepada kita. Amin.
Selamat menunaikan ibadah puasa semua....

6 comments:

  1. Diucapkan juga salam Ramadhan kepada Farah jua. Semoga ibadat puasa kita disepanjang bulan yang mulia ini berkati Allah swt. Begitu juga hari-hari kita seterusnya. Ameen.

    ReplyDelete
  2. allla kak zara ni..rupa2nya dia dulu komen ya..tak apa..salam farah,apa kabar semoga sehat ya..liza juga ucapkan salam ramadahan buat farah serta keluarga moga2 ibadat puasa kita diterma allah..amin..salam rindu buat kyril iskandar dari ilham aliza brunei..he..he..

    ReplyDelete
  3. kak zara - mudah-mudahan diterima amalnya..amin..

    liza - sehat waalfiat..insya-allah kalau betul caranya, segala yang baik akan diterima allah s.w.t.. hehehe..dah upload n3 baru kasih ilham..moga terubat rindunya ya...

    ReplyDelete
  4. Salam Farah,
    Slmt berRamadhan dan slmt menjalani ibadah dgn sempurna. Moga kesihatan terpelihara agar tak menghalangi kita utk beramal di bulan mulia.

    ~Putri Lily~

    ReplyDelete
  5. farah,

    kita ucapkan kt awak Selamat Berpuasa dan smoga tuhan limpahkan seribu rahmat kat farah. Next year harap-harap Kasih Ilham dan Nadi dapat ditatap olh kami semua okay..

    p/s : nak autoghraph farah pulak lepas ni.

    ReplyDelete
  6. Lily - iya, moga kesihatan kita semua terpelihara supaya dapat kita sempurnakan ibadah ni..

    Nita - terima kasih atas doa tu..insya allah, saya akan berusaha agar salah satu dari kisah tu diterima penerbit..heheh..pasal autograph tu, kena tunggu bukunya terbit le..kalau tak ada saya print je cerita tu dan bind cantik2 lepas tu sain dan pos kat t'ganu..aci tak? :P

    ReplyDelete